Reklamace

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci?

Pokud se na Vašem zboží vyskytla závada, vyplňte prosím reklamační formulář. Ten nám zašlete na e-mailovou adresu obchod@turpil.cz.
Pracovníci naší prodejny Vás kontaktují, jakmile dostaneme Vaši zprávu a domluví se s Vámi na ideálním postupu. Zboží pak můžete zaslat poštou, nebo ho přinést osobně na adresu Oldřichovice 164, Třinec, 739 61. Na prodejně máme otevřeno pondělí až pátek od 8 do 16 hodin.

V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat telefonicky na čísle 737 363 306, nebo na 558 272 006.

Doklady potřebné k reklamaci:
Doklad o koupi (faktura)
Vyplněný reklamační formulář
Záruční list
Fotodokumentaci závady

Maximální doba pro vyřízení reklamace je 30 dnů.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.